Why does love always feel like a battlefield

Hello! :)
Började skolan vid 9 idag, idrott men ja va inte med eftersom ja har ont i min lilla hals :) Efter det hade vi bara näthandel sen slutade vi alltså vid 12. Men ja var tvungen att stanna kvar i skolan för kl 1 så började coach tiden så satt där en timma, slutade ju tidigt endå (: 2 är ju ingenting.

Tog bussen hem vid 14:3, sen gick hem.. Och nu är klockan redan 4 :O Hjälp! tiden flyger iväg.
Ikväll så ska mamma ut o äta och sen på teater och pappa skulle ut och äta med några kunder, och Frida ska sova hos Marcus så jag ska åka till min baby sen när han tränat klart :)

Imorgon är det torsdag.. Jag slutar 16:45.... Sen så kanske jag åker och kollar på Daniels match eller nått :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0