Tisdag

Hej :) Redan tisdag! hoppas veckan går snabbt och helgen lååångsamt. Men det gör den aldrig.

Sitter i skolan nu och har handel enda lektionen idag men den är ca 3 timmar lång så jag slutar 11:30. Sen ska jag ta bussen 12:20... usch hatar att bo i Sturefors finns inga bussar som går och det ligger långt åt helvete! Därför jag oftast är hos Daniel,  jag vill bo närmare stan..
Som sagt sov hos honom igår men var mest själv där eftersom han va och tränade vid 17:30 så var han borta i 4 timmar eller nått.. och jag trodde han bara hade is träning, så jag hade lagat mat men så fick jag äta själv :(

Men Frida kommer och hämtar mig vid bussen sen så det är ju ett plus, sen ska jag läsa i min engelska bok!

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad tror du att du fick en moped för? För att du ska använda den smarto!:P då slipper du vänta.

2009-11-17 @ 11:14:00
URL: http://elinsnova.blogg.se/
Postat av: Svar:

hahah, för det första så är det stor fara för min dator att åka moped,

Det andra det börjar bli halt ute, tänk på att jag kan bli skadad!

För det tredje så måste jag ha 1 ton kläder på mig isåfall när jag åker annars fryser jag ihjäl :)

2009-11-17 @ 18:47:25
URL: http://littlekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0