Tisdag

Godmorgon! Sitter i skolan som en zombie... är så himla trött men jag slutar 11:30 så det är inte så långt kvar :). Igår var jag och tränade på gym med pappa, gick bra även fast jag har ont i halsen, mamma ska ringa till vårdcentralen idag och prata lite med dom så får vi se om jag ska åka dit eller inte. Och igår kväll kom Daniel till mig. :)

Just nu har jag småföretagande och vi gör något tråkigt häfte... haha orkar inte, as krångligt.
Idag ska hade jag tänkt mig färga håret (bara utväxten) men ja får se om jag orkar, ser förjävlig ut just nu haha! Men jag gillar inte när man precis färgat håret så får man blekt hårbotten typ, Snyggt! (Y)

Aja vilka problem jag har! :)

Men ha en bra dag Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0