Tandläkarn

Hello ! :D 
 
Sitter med Tilda, My och Judith och jobbar ska göra en egen hemsida och så :) Fast idag har vi bara suttit och funderat på vad vi ska sälja och hur den ska se ut och bla bla bla..

Om någon timma ska jag dra mig till tandläkarn! :D Längesen jag var där nu, tar väl någon timma eller nått så får se om jag kommer tillbaka till skolan sen :).
Ikväll ska jag kanske se på Daniels match som jag sagt, men ja får se hur det blir. Den börjar 19:30 så man kommer hem ganska sent och så kanske ja måste åka buss och greja blir lite krångligt! Aja.

Puss   Jesper jag och Tilda :P Jag och Tilda bjuder på bilden haha ! Jag ser för jävlig ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0