Söndag

Hejsan! Kom precis innanför dörrn, hängde med Frida för hon skjutsade hem Marcus så hon ville inte åka hem själv :).
Har chillat galet idag med Sofie ♥ Vi har gått hemma i mjukiskläder hela dagen, sen kom hennes mamma och hämtade henne vid 6 nått sånt tror jag. Igår så satt vi och snackade konstant! haha tog aldrig slut :), tror vi kollade på någon film oxå :) Sen så somnade vi gott efter 3 någon gång :).

Imorgon är det dags för skola igen! slutar 15:35.. kul. Måste läsa ut mina dumma böcker "/
Stackars min lilla Daniel som suttit i en buss nästan hela dagen, han har varit i malmö över dagen och spelat match.

Aja nu ska jag dricka mitt te! Ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

tack för en jätte trevlig natt och dag :) det behövdes haha :)<3

2009-11-17 @ 17:22:32
URL: http://mammasagernej.blogg.se/
Postat av: Svar:

Tack själv gumman! :)<3

2009-11-17 @ 18:48:46
URL: http://littlekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0