Onsdag

hello :) Sitter just nu i skolan har lunch rast, imorse hade jag idrott och sen handel och nu ska jag ha matte. Sen ska jag dra mig till gymmet tror jag även fast jag verkligen inte orkar! :( men sen kan jag nog åka med mamma hem.
Har nämligen bestämt mig att jag inte får äta godis på vardagar utan bara på helgen! Eftersom jag brukar äta godis varje dag och alla mina pengar går åt till det haha så måste jag sluta. Men det håller nog inte så länge till men värt ett försök (Y).

Sov hos Daniel inatt han har ju studiedag idag, men han skulle åka nånstanns och ha borta match haha.. Men han fick sovmorgon till minst 11, så kändes surt att gå upp 7:20 när han låg kvar "/ men men.

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0