God eftermiddag!

Tjaa!

Sitter och pluggar! Inget ovanligt ;) Ska snart börja göra mig iordning och sen åka till Elin Jimmy och Nova och fira Elin med presenter och sånt :) Ska bli kul! Frida och jag och Marcus har köpt en jätte bra present.

Fick reda på att jag hade fått 13 p på mitt matte prov och 14 va G :( Boo! Så måste stanna kvar i skolan och greja, men ja har inte tid för det!!!! Måste plugga på allt annat.. Usch kan han inte bara va snäll och bjuda på den sista poängen ? Snälla lilla Gustaf?... aja.

Till er som inte har nått plugg, njut förhelvete! hahahah inget roligt att plugga hela tiden och gå runt och tänka på det. Men men ja lär väl få ut någonting av det iaf.

Ha en trevlig kväll alla!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0