Glömt min mobil hemma :(

Hej :) jag va så dum så jag glömde min mobil hemma idag :( så igen kan få tag på mig mohah. Just nu har jag handel och vi gör ingenting. slutar vid 12 igentligen men jag måste stanna kvar på coach och den börjar 1 så ska jag räkna matte .... men lika bra det eftersom vi har prov snart och då måste jag verkligen få G! Annars måste jag stanna på coach tiden hur länge som helst, även om det är bra för mig att räkna extra matte eftersom jag har svårt med det.

Ikväll vet jag inte om jag ska träffa Daniel eller så, men vi får se :) Kan ju som sagt inte kontakta honom nu och planera eftersom min mobil ligger hemma.
Imorgon så blir det kanske att se på hockey, tänkte fråga pappa om han har några biljetter :).

Nu när jag kommer hem så måste jag nog se till att städa badrummet och mitt rum! Sen läsa min engelska bok och börja skriva recension på den! :) Där har ni min dag i text!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0