Fredag

Skönt med helg, känner mig så fruktansvärt trött ? Jag vill bara sitta framför tv:n med en bra film och en stor skål med godis ikväll fast endå så känner jag att alla andra är ute och gör massa roligt som man missar? Aja.

Kom hem från skolan för ett tag sen, fick jobba fritt så jag gjorde klar min småföretagande uppgift och läste i min svenska bok. Jag hade tänkt att umgås med min älskling idag men han är fortfarande sjuk så vi får se om vi träffas ikväll eller imorgon, imorgon är det nämligen den 21 och då har Daniel och jag varit tillsammans i ett år!

Nu ska jag snart sätta igång att städa mitt rum.. *suck* Fast först så tar jag kanske en tupplur.

Ha en bra dag! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0