.

Hej, hoppade nyss ur badet här hemma hos Daniel men han är och tränar :).
På svenskan så hade vi debatt och jag, My och Maria skulle stå för att vi är emot fri abort! Även fast jag inte är det, men det var nog lättare för oss att argumentera om det, vi såg en jätte hemsk film om när de gjorde en abort ... usch! Nu håller jag på att läsa min engelska bok den ska vara utläst och ha en recension tills på måndag! Så blir mycket läsning för min del.
Fick även MVG på mitt engelska prov! :) Och VG- på en skriftlig uppgift till provet.
Nu ska jag chilla lite framför tv:n innan jag ska fortsätta läsa.

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle aldrig klara av att göra en abort.

Blir man gravid så är det meningen helt enkelt,ödet!

2009-11-16 @ 19:26:34
URL: http://elinsnova.blogg.se/
Postat av: Svar:

Ne fast man måste ju också tänka på sig själv och vad som är bäst för det barnet isåfall..

2009-11-17 @ 10:38:36
URL: http://littlekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0