1 November

Hello!
 Igår var det Halloween! Så när Daniel åkte och tränade vid 4 så kom Frida och hämtade mig, så åkte vi hem och jag bokade biljetter till "Flickan som lekte med elden" för jag visste att Daniel ville se den ;) Sen så skulle Frida och josse köpa pizza i ekholmen så hängde jag med dom och så gick ja till Daniel.

Vi gick även till Steves innan bion började jag tog en fika och Daniel åt :) Filmen va jätte bra och spännande inte lika otäck som den första men man fick endå blunda lite ibland haha ! :D

Nu är jag hemma! Fick skjuts av Daniels söta mamma :) Fick även en milka choklad av henne som hon köpt på tax free när hon va på kryssning :) söt.
Nu är Daniel på väg till Göteborg så nu ska jag passa på att plugga!

Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0