Rubrik

Sitter jusst nu hemma hos Daniel och kollar på tv för han är nämligen och tränar, hoppas han kommer hem snart så jag får äta frukost. Hans mamma har nämligen jobbat natt och sover så jag är rädd att jag ska väcka henne om jag gör frukost haha :D.

Annars idag vet jag inte riktigt  vad jag ska göra  jag funderar på attt åka hem och städa lite det kan behövas hehe nu när inte mamma och pappa är hemma och styr upp, sen ikväll ska jag och frida va barnvakt åt vår lilla systerdotter Nova som är så söt! så det blir nog kul :)

Igår gjorde jag även cheesecake som tog flera timmar! haha jag han inte ens smaka på den innan jag åkte till Tilda. Och ikväll ska vi göra pizza! yummi

Aja puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0