Härligaste vädret!

Tjos har kommit in precis har varit ute och solat ett tag nu :) As skönt! Men ja tänker på Sofie haha och hur mycket jag kommer sakna henne! usch.. Hon åker till Bollnäs idag och jag skulle hängt med men jag kunde inte "/ så det va lite surt. Aja mamma och pappa åker till Grekland på lördag och kommer hem om 10 dagar igen ;) haha FF :D sköönt.
Ikväll kommer min farbror och hans flickvän hit och sover över för dom ska till Stockholm så det blir la trevligt ;).

Igår så lurade Daniel dit mig till honom haha., så jag sov där och han gick upp vid 8 och skulle träna! HAH kändes skönt att bara ligga kvar o sova (:  Har inte så mycket mer att säga men Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0