Nyår!

Gott folk! snart är år 2009 över :o Men det har varit ett bra år tycker jag :) Snart fyller jag även år och får börja övningsköra och grejer hahaha :D

Känns som alla ska ut och festa och supa sig fulla ? hah ha det så kul säger jag bara.. Själv ska jag nog bara vara hemma och äta massa gott med min familj och smälla raketer och grejer :) men jag får se! :) har inte bestämt mig än men det lutar åt att va hemma.

Vet att jag inte uppdaterat på år och dar! Undertiden så har Daniel varit i Dubai och i Stockholm så jag har varit ifrån honom i 9 dagar, och jag har firat jul och så i Blekinge :).

Men det här blir väl sista inlägget för i år! Så ses vi nästa år  :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0