Lördag

Klockan ringde vid 8, ja försöker väcka Daniel allt som går men till slut somnar jag om och vaknar 8:55 och skriker Daniel UPP! Han skulle ju åkt och träna och hans buss gick 8:57... smarto som somnar om.. Men som tur var så kunde Jimmy skjutsa honom till bussen.. :) Så nu är jag klar vaken! Men det är skönt så hinner jag med allt som jag måste göra!

Städa mitt rum
Städa badrummet
Läsa ut min bok! :O ( den ska vara klar och ha en recension imorgon...)
Duscha

Sen på eftermiddagen så får vi lite gäster som ska komma och fika! :) Ha en bra lördag gott folk! Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska recensionen vara färdig imorgon? Söndag? Vilken lärare kollar den då?:P

2009-12-12 @ 18:38:04
URL: http://elinsnova.blogg.se/
Postat av: Karin

Man skickar in den via ett program till läraren och de ser datumet och tiden, annars får man IG :)

2009-12-15 @ 15:45:16
URL: http://littlekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0