Hemma från skolan! :o

Hello! Har varit lite dålig på att uppdatera! I know.. men ska bli bättring på det. I förr går så tog jag vaccinet mot svininfluensan fick lite ont i armen och blev lite hängig och så. Och imorse så vaknade jag med en otroligt sprängande huvudvärk så jag gjorde som pappa sa haha :) tog en tablett och la mig i sängen 10 min till och se om det blev lite bättre men det hjälpte inte så jag stannade hemma idag.

Har fortfarande lite ont i huvudet men hoppas det går över snart, så jobbigt för kroppstemperaturen ändras hela tiden.. ena stunden kokar man och andra så fryser man (y) aja.

Idag ska jag väl bara ta det lugnt :) Mysigt att det är så fint väder och frost ute! :)
Ha en bra dag! Puss ♥



I know karmas gonna get me back for being so cold                                                                                        baby i told you from the start, Im only gonna break your heart



Kommentarer
Postat av: Elin

Men lilla pappa då :P Sen när blev han vårdutbildad?;) Det tar ju 30 min innan tabletten hinner värka nåt :) Hehe så söt!

2009-12-02 @ 18:22:36
URL: http://elinsnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0