Trååk..

Aja Sofie och jag vaknade upp runt 10 tiden och trodde det skulle bli fint väder.. men det blev ju inte nått. Så vi satte oss och kollade på film hah ovanligt :). Sen åt vi lite lunch och fixade oss, sen följde jag henne till bussen och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra :S har seriöst inget att hitta på funderar på att fixa naglarna lite eller nått kan ju behövas..
Frida är i Västervik eller nått med några kompisar och badar så jag är ensam hemma, för pappa och mamma har lämnat oss igen några dagar hehe, dom är och fiskar kräftor hos mormor.
Jag längtar nått grymt mycket tills på fredag då min älskling kommer hem, saknar honom jätte mkt :(

Slänger in en bild på min nya Friis & Company väska! För en gångs skull köpte jag en liten väska har annars bara massa stora och dom är så jobbiga och tunga så den här blev perfekt!
 
Förlåt för suddig bild!

Ha det bäst! puss / Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0