Torsdag+Fredag!

Sry för dålig uppdatering! orkar inte alltid uppdatera, så därför berättar jag lite smått nu om vad jag haft för mig! ;)

*Torsdag
Igår var jag hemma hela dagen åkte från Daniel vid 10 tiden (på morgonen) eftersom han är i skolan så tänkte jag att ja åker hem tidigt och lägger mig och solar. Som sagt det blev många timmar i solen hade verkligen problem att komma på vad jag skulle göra så jag va ute och läste igenom massa gamla tidninggar jag har. Sen på kvällen så kom Daniel och vi såg på nån hel lustig film.. Aja inte mer om den dagen.

*Fredag
Vaknade upp med min älskling vid 8 och vi gick upp och åt frukost och gjorde oss i ordning åkte förbi ljunkan och lämnade honom där. Mamma jag och pappa åkte vidare och gjorde några ärenden sen in till  staden, mamma klippte sig medans pappa och jag gick på stan. Köpte lite grejer som jag behövde typ mascara och annat skit.Köpte även en jätte fin päls jacka (självklart är det inte äkta päls för det vill jag absolut inte ha!) Köpte den för 700 kr så nu är ju mina pengar mer eller mindre slut haha och jag fick pengarna idag.. (Y)
Aja nu på kvällen åkte jag till Daniel och chilla, har sträckt nacken och ryggen så in i.. har så himla ont, känner mig som en gammal tant som inte kan röra mig haha, hoppas det går över.
Framåt 9 tiden åkte vi in till stan där det va nån festival? men vi orkade inte gå dit + att alla nolllor är i stan och då är det bara jobbigt det spöregnade så vi var inte där länge.Åkte hem till Ekh och kollade på Marley and me, va jätte bra men jätte sorlig.

Nehe gott folk blev lite mer text än vad jag tänkt mig, ska nog sova nu ! Tänkte bara säga att Daniel och jag har varit tillsammans i 9 månader idag! :D eller nu är ju klockan 1 men.. Aja ha det bra!

Puss/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0