Stan

Hello, Idag vaknade jag upp hos min älskling gick upp vid 12 åt frukost och chillade en stund. Vid 3 nån gång så begav vi oss in till stan och kollade lite, jag hade bestämt innan att jag inte skulle köpa nått utan spara mina pengar :) men Daniel köpte en jätte fin t-shirt från Gant. Efter det så gick Daniel till ishallen och jag till bussen. Bussen var försenad 40 min!? Aja bussen kom till slut och busschafören bad om ursäkt och alla fick åka gratis.
Nu är jag hemma, efter ha varit några dagar hemma hos Daniel sen det första man gör är att komma hem till ett stökigt rum är ju inte det roligaste.. Eller i för sig är hela övervåningen stökig Frida städar aldrig! Hon är så jävla slö.. alltid jag som ska göra allting. Aja jag håller på att städa för fullt nu :) Sen ikväll kommer väl Daniel hit? hoppas jag iaf. Men ha en bra dag alla läsare!

Puss! /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0