Städning pågår!

Alltid lika kul att komma hem till ett stökigt rum.. Nae, så jag håller på att städa mitt rum för Daniel kommer hit sen med och jag tycker så synd om honom att behöva va i mitt stökiga rum :) Igår hade jag film mys med my baby kollade på simpson filmen och nån mer. Sen idag vaknade jag upp hos honom och vi satte oss och kolla på I am Legend samtidigt vi åt frukost. Efter det drog han till ishallen och mamma och pappa kom och hämtade mig så åkte vi ur till Elin och Jimmy och kolla på deras nya kök som dom håller på att bygga! Såg bra ut ;).

Aja nu ska jag försöka städa färdigt och sen får vi se vad som händer :) Puss på er <3 osminkad och allt! ;) haha sexy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0