Skola!? nae :)

Godmorgon :) Vaknade upp bredvid Daniel idag hade ställt klockan på halv 11, för Daniel börjar skolan idag som dom flesta nog gör. Men det gör inte jag, för jag börjar på måndag! :D Skönt! Är lite nervös faktiskt börja på en ny skola där man inte känner nån.. hoppas verkligen Tilda och jag hamnar i samma klass annars tänker vi byta till samma :) hah.
På tal om Tilda, ska gå på stan med henne på torsdag. Har saknat henne jätte mycket vi har knappt träffats nått i sommar.. Tur att vi ska gå på samma skola och samma klass :)

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa till mig! :)   

Här är en gammal go bild på mig och Tilda från när vi praoa till sammans på rendez vous!
Ha en bra dag! Puss/Karin

Kommentarer
Postat av: tilda

klart vi tänker byta till samma klass om vi inte hamnar i samma från början, kul det ska bli att vi går i samma klass nu i gymnasiet :D har saknat dig också jättemycket gumman!! underbar bild på dej och mej, haha vi hade så jävla kul när vi praoa allså :D <33

2009-08-18 @ 15:45:29
URL: http://tilliew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0