Rubrik?

Nu sitter jag med ansiktsmask och både manikyr och pedikyr gjort :) Skönt! Ska snart hoppa in i duschen och ta bort min choklad ansiktsmask haha :P Annars idag va jag ju på Tornby och kollade runt lite, Jag köpte några örhängen och frida köpte en tröja / kavaj. Sen efter vi ätit så åkte vi hem och jag började måla lite på huset, jag behöver pengar! haha alla mina pengar den här månaden är slut.. håller väl ingen ordning på vart dom försvinner.

Imorgon ska jag beställa tid hos frisören kan behövas mitt hår har blivit ganska slitet nu på sistone, sen tänkte jag även beställa tid på Pause har nämligen ett presentkort där så tänkte ta lite massage! Så himlans skönt är det.
 
Inget mer inlägg idag, kommer väl förmodligen ett eller två imorgon! :)

Puss / Karin   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0