Ny soffa, och ikväll Kräftskiva

Kl 7 i morse kom Daniel och hans mamma och hämtade mig, åkte hem till dom och sov. Sen vid 11 ringde mamma och frågade om jag ville hänga med henne pappa och Frida och kolla på soffa, och det ville ja för Daniel behövde endå sova. Först åkte vi till E.M och kolla lite hittade en fin soffa med divan ( ligg del på soffan) sen åkte vi och kollade på Mio och hittade en liknande jätte fin soffa super skön och jätte fin, den va i tyg och nästan svart. Så vi beställde hem en sån så den kommer om 6-8 veckor.
Sen efter det skjutsade dom hem mig till Daniel igen och han låg fortfarande och sov, haha klockan va halv ett men aa jag är inte förvånad.

Aja ska väl inte skriva hur mycket som helst men tänkte iaf berätta att ikväll ska jag på kräftskiva i Ullstämma med våra gamla grannar, dom som bor i mitt gamla hus ska även komma :S hehe så vem vet man kanske får kolla in där lite se hur dom gjort om det :)
Finns på mobilen om det är nått!

Ha det bra! Puss /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0