Hemma

hejsan nu har jag precis ätit kvällsmat :) Idag har jag varit med Tilda till Face som sminkade henne dom sotade hennes ögon i svart och det blev jätte fint! :D Man får även välja ut smink för 300 som man får ta med hen så hon tog ett jätte fint läppstift och ett nagellack tror jag :). Sen efter det kom Daniel och mötte upp mig så gick vi och fikade på Nancy´s.
Sen åkte jag hem och nu är jag här. Imorgon ska jag nog sola på förmiddan och sen åka till stan med Tilda men rix fm är ju imorgon i Norrköping så funderar om man ska åka dit kanske? vi får se!
Ikväll åker jag kanske tillbaka till Daniel har nämligen glömt lite saker där som jag behöver.. Isf sover jag nog där.
Har inte så mycket mer att säga, men ha det bra!

Puss/ Karin
Snart har jag och Daniel varit tsm i 9 månader (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0