Hatar söndagar..

Ja godmorgon eller vad ja ska säga haha :) gick upp för en timme sen alltså klockan 2, jag vaknade vid ett men sen dess har ja legat och försökt få upp Daniel. Nu sitter han och kollar på fotboll.. Och jag sitter vid datorn och nördar lite :) Igår var Daniel och jag i Ullstämma ett tag på kräftskiva med alla fulla grannar haha. Åt massa kräftor och efterätt! as gott, sen efter det cyklade vi till ekholmen igen och kollade lite på film och så :)
Jusste  igår kollade jag även på baksmällan den va väl sådär tyckte jag, har sett bättre.

Idag är det söndag, och jag hatar söndagar även på sommarn. Det är en sån dag där man verkligen inte gör någonting man sover bort hela dagen sen när man går upp vet man inte vad man ska göra. Jag ska väl bara slappa och inte göra nått förutom att va med Daniel :).

Ha det bra! Puss / Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0