God kväll!

Nu sitter jag i soffan med mamma och kollar på nått sjukhus program :) Idag vaknade jag klockan 7! :S ? haha men efter ett bra tag så somnade jag om . Gick upp och käka frukost och efter ett tag så gick jag ut och la mig och sola, as skönt. Men efter nån timme så började det åska runt om kring och det kom massa moln så då gick jag in och precis då började det regna så det va tur ;). Jag började städa och plocka iordning lite på mitt rum för mamma sa att jag inte fick kolla på tv när det åska hahah.

Imorgon ska jag vid 11 åka in först till tandläkarn och hämta en sak sen vid kl 12 ska jag klippa mig, och sen kolla runt lite på stan :D.

Ha det bra! Puss /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0