God kväll!

Haloj tänkte bara säga att jag kanske inte kan uppdatera lika ofta nu på några dar.. Våran dator har nämligen gått sönder i för sig så har Frida och pappa datorer så jag ska väl försöka sno åt mig dom ;) Jag som skulle sova hos Daniel i natt efter som han kommer hem i natt så hade vi tänkt att jag sover hos honom när hans mamma är hemma så klart! och sen på natten åker vi och hämtar honom. Men icke sa nicke, Daniels och hans lag missar färjan från tyskland haha hur man nu lyckas? :) Aja så han kommer hem några timmar senare och då sover jag hemma och tar sen moppen till honom vid 5 på morgonen nån gång :) blir kul vi som inte setts på nästan 2 veckor! vet inte hur jag klarat av det men snart är han änligen hemma. :D

Puss! /Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0