Gästbloggning !

hallå !
Nu har jag (Daniel) tagit tillfället i akt att få chansen att gästblogga lite. Kan ju va lite små kul, iaf kan man ju hoppas på att öka populariteten på denna blogg som i nu läget är lite för dålig.. Så jag hoppas kunna bidra med ett lite roligt inlägg för er att läsa. Jag kan ju börja med at berätta lite om mig själv för tillfället då, det är så att vi har haft en lite tränings tunering här i linköping i helegen där vi har spelat 3 matcher på 3 dagar väldigt tufft. Det har väll också fått ut sin effekt nu, för här sitter ja hur sliten som helst och jur förkyld som helst. Men så är det väll att vara hockey spelare antar ja , så fårse om det blir någon träning imorn för om det inte blir bättre så blir det nog inget.. Veckan som kommer nu känns riktigt seg vet inte varför just denna vecka skule vara det känns bara så av nån konstig anledning. Aja jag lär nog överleva ändå som tur är !

Som ja nämde tidigare så är ju denna blogg inte så jätte bevakad så därför tillbads ju jag och skriva några väl valda ord. Så för er nya läsare kanske fasnar i denna flickas liv.. haha ,

Det som har hänt  den här veckan som är anmärkningsvärt är att arsenal klantar sig igen och förlorar mot Man U.. också värt att notera är att Zlatan spel i Barca stiger aftonbladet åt huvudet men det var ju dock inte så oväntat..

Sen har vi även fått sveriges första dödsfall av svininfluensan så kan det ju också gå.. vem vet snart kanske alla har det eller så blir det lika uppblåst som andra sjukdommar.. Kanske kommer fram om någon vecka att det var något helt annat som var döds orsaken. Aja lider iallafall med persones annhöriga.

Men tillbaka till mitt liv här i linköping då , kan iallafall säga att mura som vi gör just nu i skolan suger men det ingår ju i kursen så det måste ju göras , det känns ju som långa dagar men that´s life

Kanske skulle skriva lite om Karins den såkallade littlekarlssons liv så som ja upplever det, iallafall hon känner sig för tillfället mycket trött på skolan (trorts att hon bara gått 1 vecka typ) men det är väll kanske förståligt ,klart man saknar sommarlovet liksom och sen är det lite gnäll på att bo i Sturefors med tanke på att det är lantis bussar som går hit och i och med det så går det typ 1 i timmen så det blir mycket vänta på bussar efter skola och så men det är jobbigt förstår ja , men ibland kan det väll vara mysigt att bo brevid en åker och en ko hage haha.

Ne men nu kanske ja ska börja avsluta vart lite skitsnack här ikv känner mig nästan som en liten kissie med andra ord men ni får ha det så bra och läsa denna blogg vidare :)

/ ´Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0