Fredag!

Hej! Igår kom Daniel till mig på kvällen och sov här, imorse gick jag upp 6:45 gjorde mig iordning och gick till bussen som gick 8:01.Började skolan vid halv nio med handel skulle jobba i grupper och med Case, va ganska kul faktiskt :) eftersom det är första gången vi jobbade med det så fick vi ett enkelt Case, så vi skulle beställa en resa till Paris ta det billigaste flyget boka hotell boka restaurang och lite sånt, vi gör det självklart inte på riktigt utan bara "låtsas" om vi inte får ett riktigt case från ett företag, iaf sen så redovisade vi för klassen. Och vi slutade vid 11! sköönt! Vi har igentligen coach tid efter men eftersom vi inte jobbat med så mycket än slapp vi det.

Självklart fick jag sitta och vänta på bussen en timma det gjorde jag igår med ... Jobbigt. Åkte hem och hemma var pappa och Nova :) så jag tog hand om henne medans pappa åkte och hämtade Frida på resecentrum.

    Jag och Nova busar lite!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mys!!:) Vad fina ni är!! Mitt lilla hjärta:)

2009-08-30 @ 20:50:21
URL: http://elin.marpet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0